Wydział Obsługi Mieszkańców
Agnieszka Wieczorek - Naczelnik Wydziału

Informacja: 22 44 35 069

Centrala: 22 44 35 000

fax: 22 44 35 067

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

poniedziałek: 8.00 - 16.00

dyżur w poniedziałek Wydziału Obsługi Mieszkańców do godziny 18.00

wtorek - piątek: 8.00 - 16.00
 

Zgodnie z zapisem § 29 Zarządzenia Nr 2591/2012 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie nadania wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Urzędu Dzielnicy Wilanów Miasta Stołecznego Warszawy w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy  do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów należy w szczególności:

1. wykonywanie zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji, udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawanie dokumentów;
2. zbieranie informacji na temat stanu spraw kierowanych za pośrednictwem Wydziału do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Urzędu,
3. przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz, a także opracowywanie propozycji udoskonaleń zasad i procedur obsługi klientów oraz ich wdrażanie;
4. udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw;
5. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Dzielnicy i jednostkami organizacyjnymi;
6. archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą w Urzędzie instrukcją kancelaryjną.

Copyright 2012. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja design-Joomla.pl Mapa strony