Miejsce pobierania i składania Formularza wniosku:
a) w przypadku uczniów V i VI klasy szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016, szkoła podstawowa do której kandydat/ka uczęszcza;
b) w przypadku uczniów klas I-III gimnazjum w roku szkolnym 2015/2016, gimnazjum do którego kandydat/ka uczęszcza;
c) w przypadku uczniów I klasy szkoły ponadgimnazjalnej w roku szkolnym 2015/2016, gimnazjum, które kandydat/ka ukończył/a w roku szkolnym 2014/2015.
Formularz wniosku w wersji elektronicznej będzie dostępny od dnia 14.09.2015 pod adresem internetowym: http://wniosek.argos.um.warszawa.pl/.
Sposób wypełniania wniosku:
1. W celu wypełnienia formularza wniosku, wnioskodawca rejestruje się w systemie, na stronie internetowej wniosek.argos.um.warszawa.pl.
2. Formularz wniosku należy wypełnić elektronicznie, a następnie zgłosić się do właściwego sekretariatu szkoły, do którego uczęszcza/ł kandydat, w celu zatwierdzenia wniosku. Pracownik szkoły wydrukuje zatwierdzony wniosek, który wnioskodawca podpisze
w jego obecności.
3. Wnioskodawca, który nie posiada dostępu do Internetu, może skorzystać z pomocy pracownika szkoły. Pracownik szkoły zarejestruje wnioskodawcę w systemie i na podstawie podanych przez niego danych wypełni oraz zatwierdzi wniosek. Następnie wniosek zostanie wydrukowany w celu podpisania przez wnioskodawcę.
Osobą uprawnioną do wypełnienia i złożenia wniosku jest wnioskodawca
-rodzic/opiekun prawny ucznia.
Dodatkowych informacji na temat projektu udziela:
Biuro Pomocy i Projektów Społecznych
Urzędu m. st. Warszawy – ul. Canaletta 2, pok. nr 102 lub 105
od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.00
tel. (22) 443 14 78, (22) 443 02 76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Realizatorem projektu jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.